ني پرست

۱۳۸۸ بهمن ۲۶, دوشنبه

تونل کفر

به نام خدا


شنیدن خبر افتتاح تونل توحید برای من که گاهی در بدترین ساعات ترافیک از محدوده توحید عبور میکردم خبر خوشایندی بود.....
تونل افتتاح شد و ترافیک آن محدوده چند برابر و من به جای نیم ساعت حدود یک و نیم ساعت در ترافیک ماندم و با خودم فکر کردم و غر و زدم و امروز اینجا نوشتم:

چطور می خواهید مردم را از زیر ِ زمین به "توحید" برسانید؟ گذرگاهی دور از آفتاب؛ دور از هوای آزاد و دور از مردم و مترها زیر ِ زمین
پلی نیست و به آسمان هم نزدیکتر نمی شوی و ساعتها در پشت ترافیک سنگین ""توحید" می مانی تا در آخر باز برگردی روی زمین و همه چی از نو

و چقدر زیادند مشتاقان "توحید" از زیر زمین
و چقدر نور ِ نور افکن ها بر شادی شان می افزاید درحالیکه از آفتاب محرومند
و چقدر سرب تنفس میکنند و آنرا اکسیژن می انگارند

آقای شهردار! اسم تونلت را عوض کن! که کسی از زیر زمین به توحید نمی رسد


!همان بهتر که من هم راهم را عوض کنم
نوشته شده توسط ني پرست در ۲۲:۱۷

<< Home